18 februari 2009

Hemma igen

Hejsan!
Lägger äntligen ut lite bilder från det fina hotellet vi bodde på - Hotel J. Jätte fint designhotell som var innrett i marin stil och enbart med GANT: sängkläder, kuddar, tyger, ja t.o.m städpersonalen bar Gant kläder :) stiligt!!





Om ni vill se fler bilder kan ni klicka här!
Jag rekommenderar er verkligen att gå in och titta. På kvällarna satt vi farmför en öppen spis och drack lite, såå mysigt! Det såg precis ut så som jag drömmer om att ha min sommarstuga! Fast kanske lite väl lyxigt men drö
mma får man :)

Jag vill även lägga till att jag hade SUPERKUL på mässan, såå kul att få se höstollektionerna redan nu, och att dessutom få vara med och bestämma vad vi ska köpa in var en ära!! Jag hoppas att jag får uppleva det igen, för det var väldigt kul! Ni kan gå in på bloggen Nice Store om ni vill se lite bilder och vad vi köpt in m.m. från mässan!
Kram Cazandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar