12 februari 2009

Borta för en stund..


God kväll!!
Ville bara hälsa ER alla en riktigt
mysig helg & Alla hjärtans dag!!


Jag åker till Sthlm tidigt till morgonen,
och jag vet inte om jag har möjlighet att blogga något
när jag är borta.


Men kameran är nerpackad så ni ska få se bilder
när jag kommer hem..
blir nog mest foton på kläder men det kan ju
va spännande med höstens mode kanske? :)

Vi ska bo i en svit för de andra rummen var fullbokade, så där kommer jag definitivt att ta bilder och visa er :)



Jag & Mister firade alla hjärtans dag nu ikväll eftersom vi inte ses förrän söndag kväll! Det var väldigt mysigt, vi åt hjärtformad smörgåstårta ( min present ) och sedan fika med mumsigt lyxig choklad ( Misters present )







Som sagt; trevlig helg om jag inte
hittar någon dator där borta :)

Kram




2 kommentarer:

  1. Hej önskar dig en fin
    Alla Hjärtans Dag!!!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Hej! Det e första gången jag är här!
    Vad mysigt det såg ut med smörgåstårtan och chokladen!
    Hoppas du haft en mysig helg i storstaden!
    Jenny

    SvaraRadera