26 februari 2009

Blåa nyanser

HEJ!!

Nu var det längesen igen, jobbar och vilar är vad mina dagar består av just nu.. har fått inflammation i en muskel ( ungefär från höften ner till ljumsken ) så därför ska jag inte anstränga den och då finns det inte mycket mer än att vila! Åå vilket härligt vårväder vi hade här idag! Det räckte att se solen och den klarblåa himlen genom fönstret så fick jag vårkänslor!!

Hemma inspireras alla förändringar nu av våren. Blått kikar fram i olika nyanser - pastell och marint! Tänkte visa lite bilder på det blå som fått kika fram. Kastar med en bild på överkastet som jag lovade att visa i närbild i ett tadigare inlägg, så här ser ni tydligare hur det ser ut!

Ps. Kolla in pappas gamla skor som jag hittade i "fyndhörnan" (källaren) häromdagen - så shabby och söta :)



SOVRUMMET





KÖKET




Imorn kan ni kika in på NiceStores blogg (jag länkar i sidomenyn)
för då är den uppdaterad med massa nytt från butiken!!

Kram & Natti

5 kommentarer:

  1. WIIIII vilka fina bilder du visar! Aj lööv lööv lööööööv kökshyllan med de vackra burkarna!!! Och skorna är bedårande, visst är det kul att ha sånt sparat?! Jag gillar grejer med en historia bakom, de får en helt annan betydelse.
    Hoppas du blir bra i benet snart. Bra att du vilar och tar det lugnt!
    Kryakramar i massor
    Anette

    SvaraRadera
  2. Fina bilder du bjuder på!

    Ha en bra helg!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  3. Oj stackar. Ta det lungt så det går över.
    Mycket fint du visar

    Ha en trevlig helg
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder!!!! Skorna var ju bara såååå söta =)

    Ha en underbar helg =)
    KRamar Helena

    SvaraRadera
  5. Både ditt sovrum och kök är helt underbart för ögonen att titta på. Hoppas att du blir lite piggare i kroppen nu under helgen! Många kramar om!

    SvaraRadera