29 januari 2009

Mera vitt åt mig, Tack!

Så här blev det när jag ändrade uppe på mitt skåp i matrummet!
Vill ju egentligen måla det vitt, men samtidigt så svider det lite då
matsalsgruppen är såpass ny..
och jag tror det är snyggast att ha skåpet i samma färg.. Ellerhur!?




Anyway, så här blev det efter Må Gott Anettes tips om att fylla
skåpet med vita saker!
Tack för tipset det hjälpte faktiskt som du sa för att få en ljusare känsla!






Ne, nu ska jag ta ett städryck för dammråttorna flyger över golven här hemma!
Pynta och dekorera e kul men själva städandet.. puh!
Det är bara kul när det är klart och då ska jag fira det med att gå och fika med Erika

(det rimmade) :)


Ha en bra dag! Kram




2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Tack för den goa kommentaren hos mig - jag blir jätteglad! Vad roligt med en ny blogg! Jag tror du kommer hitta just DIN bloggstil ganska snart. För det är ju det som är det roliga - när bloggen blir DIN liksom. Tycker du jag svamlar nu? ;) Lite kanske. Kikar snart in igen!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Oj då.., vilken super mysig blogg och ljuvliga bilder!!!

    Måste rusa till butiken nu men återkommer och läser mer och kikar på dina vackra bilder snart igen!
    Ha en underbar dag..
    Kram Marianne

    SvaraRadera