27 januari 2009

Blir så Glad!

Jag vill bara hälsa ALLA som hälsar på mig på min nya blogg Varmt Välkomna! Jag blir lika glad varje gång jag ser att nya människor varit inne och hälsat på! Och gladast blir jag såklart om Ni lämnar några ord, lovar att svara och hälsa på Er!






Detta är verkligen en ny värld för mig, har ju varit inne och tittat och läst hos många av er och tillslut kände jag att jag också ville ha en blogg, kunna dela med mig lite till er som jag får såå mycket inspiration av! Känner mig verkligen underlägsen många av er som har så fina hem och skriver vettiga och intressanta inlägg (ska försöka bli bättre på det). Men när man inte bor i hus (vi hyr halva huset så direkt litet är det ju inte) så tycker jag redan att jag fotat det mesta hemma, som är sevärt vill säga!




Har massa projekt jag vill dra igång.. men tror det får vänta lite tills jag kan stå på altanen igen och slipa.. Vill i alla fall måla matbordet, stolarna och det gamla skåpet i matrummet VITT! Är ganska trött på mörkbruna möbler (samtidigt känns det rätt dumt att måla om det när det inte ens varit mitt ett år än) så jag gissar att det slutar med att det står där, vitt, tillslut! Då är det väl lika bra att sätta igång snart :) Sen vill jag sätta panel i badrummet (vi har nu våtrumstapet) och byta ut toaletten.. Vågar inte ens visa badrummet för Er, förrän det är omgjort- då kan ni få se "före"bilder!




Vad tror ni? Visst vore det väl snyggt om detta var vitt? =)

Sen har vi ett större projekt till våren, ute- måla om altanen.. gissa färg?! Jo vitt ska det bli! Ska måla staketet och taket vitt, det är träfärgat nu! Sen skulle jag vilja ha nåt som skyddar mot blåsten, så kallt vissa gånger när man sitter där för det blåser rakt in liksom.. Någon som har nåt bra förslag? Jag har inte råd att glasa in den precis, vilket vi inte vill göra när det inte är vårt hus heller!


Kram till Alla som besöker mig, blir så glad!



2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Oj vilka fina bilder du visar! Tycker dina mörka möbler är jättefina. Har också haft smak för mörka mustiga möbler, men målat om en del. Dock inte alla, för jag tycker det kan vara fint med brytningen. Jag är lite rädd att jag ska ångra mig också, så det är bättre att vänta och känna in lite.

    Du kan ju ha en stor vit duk på bordet och massor med vita saker på skåpet sålänge. Då kommer de fram på ett annat sätt än om man har vita saker på ett vitt skåp. :-)

    Länkar dig till min sida - blev jätteglad när jag såg att du länkat mig. :-D

    Må gott!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad kul med en ny bloggerska :) Välkommen! Roligt att du länkat, jag länkar tillbaka hit.

    Visst är KiA:n lika snygg som bra! Jag tittar inte bara på min när jag går förbi, jag klappar den också ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera