10 mars 2009

Tekniska "problem"

Hej alla kära läsare & bloggare!!!


Nu från en nyfiken bloggerska till ER:
Hur har ni det hemma med högtalar "problemet" ?

Hemma hos mig fanns det en (hm vem tror ni) som en vacker dag inte stod ut vid att se dem i sin "träfärgade klädsel".. men vitt är ju fint tänkte jag, så vi målade dem vita & nu måste jag erkänna att jag (nästan) tycker att de är snygga! Är det någon som känner igen sig, är det inte bara jag som har en kär som tycker ljud&tekniska prylar är viktigare än inredning?

Det finns inte direkt så mycket inspiration att hämta om "hur-man-löser-högtalare-&-tekniskaprylar-problem" så jag tänkte att jag lägger ut våra så kan ju ni som vill göra likadant! Vore kul att se hur ni har det hos er :)




Det blev ju rätt snyggt, eller vad tycks?!
Innan såg de ut lite som golvet, fast lite mer åt körsbär..


Nattikram


3 kommentarer:

  1. Blev ju jättebra! Bra tips för alla oss som hatar denna fula "möbel".

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg du har! Och vet du vad? Jag följer nu din blogg, kanske du vill göra detsamma? Många vårkramar Benita

    SvaraRadera
  3. hej Definitivt mycket bättre=)
    Kram Annica.

    SvaraRadera