06 februari 2009

Äntligen!


(Hissgardin som jag knytit upp med grå garnsnören)



Hej hopp!! Nu är det fredag kväll, mysigt!!
Veckorna går så himla fort tycker jag,
hoppas de gör det ända tills snö och kyla byts ut
mot sol och värme!! För nu vill jag ha vår!




(Del av vår tv möbel.. har klätt dörrarna med vackert tyg inuti)



Idag efter lunchen märkte jag att en av mina visdomständer kikat fram.. uh blir rädd att det ska börja göra ont..
så jag blir tvungen att dra ut den..
HATAR verkligen sånt.. blod och knak och värk.. vill inte!!




(Vacker ängel i sten som pryder hyllan över sängen)



Idag låg den efterlängtade "bibeln" i brevlådan.. VAKRE!! Blev överlycklig!! Beställde prenumeration i Oktober men då kom inte det sista numret för -08, så jag trodde inte det fungerade.. men ack så fel jag hade, å gud vilken tur! Så nu vet ni vad jag gör ikväll :)






Den här bibeln fick jag av farmor för ett tag sen, den var min farfars som han nog fick när han var liten. Den ska jag bevara fint i hyllan, tycker om fina gamla saker och de får extra mycket värde när de har tillhört någon när och kär. ycker den är så fint slitet!

Hoppas NI alla får en mysig helg !! Kram





1 kommentar:

  1. Tittar in för att önska dig en trevlig helg :-)
    Ska försöka få tag på tidning jag med, så fina bilder däri!

    Kram Sofie

    PS. Har en tävling inne hos mig:-)

    SvaraRadera