17 december 2009

Stolar + Bord

Äntligen har det efterlängtade kamerabatteriet kommit så jag kan ta kort igen! Känns ju roligare att greja när man kan visa hur det blir :)
Jag har letat efter gamla bilder på bordet, kunde ju inte fota det innan jag började måla. På den här bilden syns det ganska bra..

FÖRE:



EFTER:





Jag är supernöjd med resultatet, även fast det tog mig två låånga och sena nätter att få det färdigt.. men det var det värt! Kan inte förstå att jag inte gjort det här tidigare?!

Idag ringde de och sa att soffbordet hade kommit med, så förhoppningsvis får jag det imorgon - längtar!

Nej, nu får det bli sängen för mig.. svider i ögonen :) Sov gott!

5 kommentarer:

  1. Du skall vara hur nöjd som hellst!!
    Det blev kanon fint!!!
    Ha det så bra..
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Gud va fint det blev!! Underbart!

    Vad använder du för färg när du målar?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Cilla! Jag är supernöjd.. :)
    Linda: Jag använde mig av häftgrund och en olje/lack färg från jotun som heter Lady. Bra färg och lätt att måla på.. plus att jag slapp slipa eftersom jag använde häftgrund!

    SvaraRadera
  4. Hittade hit via Lindas blogg "Jolins inredning" och måste berömma även dig. Vilken smak för inredning! Här hemma blandas det friskt med nytt och gammalt, mörkt och ljust. Inget fel med det om det hade passat ihop... I bakhuvudet finns ett nybyggt hus där man kan vara med och göra allt från grunden, men men.

    Kika in på Stukets hemsida och deras tävling som pågår fram till nästa år http://stuket.se/#home

    SvaraRadera
  5. Vad fint bordet blev. Riktigt snyggt. :)

    God fortsättning!
    Ida

    SvaraRadera