15 december 2009

Skåp



Har nu fått fram en bild på skåpet som jag målat! Hade det i matsalsrummet ihop med de bruna möblerna, men när skåpet blev vitt så gjorde det sig bättre i sovrummet så jag har nu flyttat det dit (Men har tyvärr ingen bild från sovrummet än pga vintermörkret) .. mycket bättre!
Tur att man ändrar sig och får nya idéer, på så vis tar det ju aldrig slut..

Ska försöka hinna lägga ut bilder på bordet också, får bli på torsdag när jag är ledig det! För när man kommer hem efter jobbet så är det så mörkt och då blir det ju inga fina bilder..

Sen så har vi precis sålt ett gammalt torp vi haft, och ni kan ju tänka er själva hur mycket som fanns att hämta där.. :) gamla fönster, gamla flaskor, skåp som farfar gjort, en gammal kökssoffa.. jaa det var som rena julafton! Tänkte även jag skulle visa allt innan jag sätter igång att måla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar