11 februari 2009

Välkommen in...

... genom min hall!!

Idag visar jag lite bilder från vår trånga och
långsmala hall som är SÅ svår-inredd!!


Kanske någon där ute som har samma problem
och har nåt kul tips på hur jag kan "piffa upp" den lite?


Bordet som står under spegeln sjunger sin sista vers som brun nu, den ska få en VIT makeover snart :)







Helst av allt skulle jag vilja sätta pärlspont
i hallen.. kanske bröstpanel?







Idag har det varit underbart väder ute!!
Kallt men å så fint det är när det är
alldeles vitt på backarna och solen SKINER!!


Känns VÄLDIGT skönt att det
är så LJUST ute i alla fall,
då får man ännu mer hopp om att våren nalkas.


Har dessvärre inte varit helt pigg idag,
så jag har inte orkat vara ute i
det vackra vädret nåt..
Mer än att jag gick till jobbet..


Nu ska jag bädda ner mig i sängen och
titta klart på Arga snickaren -
och hoppas på att jag INTE blir sämre..


För på fre bär det av mot Huvudstaden,
ska på mässa med jobbet!
Det ska bli väldigt kul,
hoppas på en massa SNYGGA kläder till hösten!


Ha det super gott alla, hoppas ni klarar er
från alla sjukdomar och virus som lurar överallt ;)


Kram



4 kommentarer:

  1. Hej där...kollade också på arga snickarn, här ligger man i influensa får hoppas du klarar dig då om du ska till stora staden, vad är det för mässa?
    kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Jag kände igen många av dina detaljer, jag har dem själv = ). Jag har också funderingar på pärlspont. Vi hade det i vår hall i vårt gamla hus och det var så fint. Helpanel är jättesnyggt, annars 3/4 panel, ganska högt, det är supersnyggt. Lite tips och tankar som jag själv går och grunnar på.
    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!

    Vad kul att du vill vara med och tävla - då blir jag GLAD!

    Hoppas du mår bättre idag!

    KRamar Kerstin

    SvaraRadera
  4. Kul att du lämnade en kommentar hos mig....Nej det är inte jag som har en Tant brun i säffle?? (var de det du skrev):-)
    Nä nu ska jag skicka runt lite här inne!
    Kramar A

    SvaraRadera